Trecutul meu, modificat cu Frixion

       In anul de gratie 2007 am semnat, cu un pix obisnuit, contractul de ipoteca pentru un apartament cu doua camere, bineinteles in franci pentru ca doar asa ne incadram la momentul respectiv si puteam sa ne cumparam un apartament al nostru. 

     Bucuria noastra a fost de scurta durata, nici macar un an nu ne-am bucurat de rate scazute la banca. Apoi a inceput marea criza economica si ratele noastre pur si simplu au innebunit. Ne judecam de doi ani cu banca, fara nici un rezultat!
     Imi doresc, sa fi semnat acel contract cu un roller Frixion sau macar  sa pot sterge acele zile pline de stres si umblaturi si sa rescriu in locul lor plimbari romatice in parc si semnarea unui contract de inchiriere apartament !


    

    Celebrele FriXion Clicker, Ball, Point sau LX funcţionează cu cerneală specială termosensibilă, care dispare la temperaturi mai mari de + 60°C şi care îţi permite să scrii, ştergi şi apoi să rescrii. 



      
    
     Rollerul Frixion  e importat in Romania de 10 ani, am aflat tarziu de existenta lui, si imi pare tare rau, imi putea schimba viata de foarte mult timp! 


dacris.net
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...