Sampon antimatreata

Sotul meu se confrunta de multa vreme cu matreata. A incercat o multime de produse scumpe dar fara nici un rezultat asa ca am hotarat sa incercam si ceva autohton la un pret foarte mic si ne-am oprit la samponul antimatreata pentru barbati de la Gerovital. Dupa primele utilizari am vazut o imbunatatire, in sensul ca nu mai avea atat de multa matreata pe haine.

Apoi am citit un articol in care erau precizate beneficiile uleiului de arbore de ceai asupra scalpului care se confrunta cu matreata și cojile de pe scalp. Cel mai simplu mod este să amesteci 4-5 picături de ulei de arbore de ceai Thursday Plantation cu șamponul folosit pentru spălare. Pune în pumn șampon, adaugă uleiul de tea tree, apoi șamponează-ți părul în mod normal.
Zis si facut, iar dupa utilizarea noul amestec am scapat definitiv de matreata.A folosit si ulei nutritiv din "stocul meu" si a otinut un par foarte matasos.

Poți crea un amestec de apă și ulei de tea tree, pe care să îl pulverizezi la rădăcina firului de păr după clătire sau uscare.

Cand samponul s-a terminat, sotul si-a cumparat alt sampon de barbati si matreata a reaparut asa ca am apelat iar la Samponul antimatreata pentru barbati de la Gerovital imbogatit cu ulei de arbore de ceai, si a scapat iar de matreata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...