Lupilu-- scutece pentru bebelusi


Am fost selectatain noua campanie BuzzStore "Familia suntem noi", sa testez produsele Lidl, marca Lupilu special create pentru cei mai mici membrii ai familiei. Fetele au fost incantate cand a ajuns curierul cu kitul de testare de la BUZZStore si Lidl Romania!


Kitul de Buzz contine:
-un borcanel Lupilu BIO Piure Mere, banane
-un borcanel Lupilu Bio Piure cereale cu fructe
-ulei de corp pentru bebelusi cu musetel
-un pachet servetele umede, 80 bucati
-un pachet scutece marimea 5
-husa termo pentru borcanelele Lupilu
-Cordon pentru suzeta
-ghid de buzz.







Scutecele Lupilu m-au impresionat in mod placut inca de la inceput, sunt foarte subtiri si rezista testului de "12 ore/noapte"! Dimineata bebele s-a trezit uscat si cu un mare chef de joaca! Mi-au placut asa de mult incat am achizionat de la Lidl Romania si varianta chilotei "Lupilu soft & dry pants" care sunt foarte usor de pus, elastici si rezistenti!




Recent am achizitionat si paurici absorbante marca Lupilu, viu colorate si de o foarte buna calitate.
Acum avem tot ce este nevoie pentru a schimba bebelusul rapid dar mai ales delicat si igienic.


Am un singur regret, ca nu am incercat scutecele Lupilu mai repede!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...