Rochii de ocazie simple si elegante

   Anul acesta trebuie sa particip la doua evenimente importante pentru familia mea: crestinarea finutei noastre si cununia civila a prietenei mele de suflet. M-am hotarat sa ma pregatesc din timp si sa nu mai aman iar pe ultima suta de metrii alegerea rochitei perfecte. 
    Am apelat din nou la site-ul meu de suflet fashion24.ro pentru a vedea noutatiile sezonului. Imi place foarte mult acest site deoarece produsele lor sunt autohtone si de calitate. Pe site gasesti o diversitate de modele pentru toate siluetele, gusturile dar mai ales pentru toate buzunarele.
      
                                                                                                         
    Am ales categoria rochii de seara de pe site si m-am indragostit iremediabil de rochita de seara Anais rosie. O rochie elegantă midi în cloș de o culoare  rosie irezistibilă si care îmi va complimenta cu siguranta silueta. 
   Rochia Anais este confecționată din tul bogat si broderie si este pe cât de spectaculoasă, pe atât de ușor de purtat datorită croielii avantajoase, cu mâneci scurte, cu fusta în cloș și decolteu rotund.     
   Bustul cu broderie si fundita din talie dau impresia unei siluete mai subțiri, iar tivul cu bordură delicată ii conferă  un aer cochet. Se potriveste de minune cu sandalele mele preferate cu toc înalt. 
     Eram foarte incantata si ma gandeam bucuroasa ca o sa o pot purta la ambele evenimente, apoi am fost instiintata ca botezul va avea o tema traditionala. Am intrat in panica pentru ca nu detin un costum national autentic.
                                                                                            

  Tot pe Fashion24.ro am gasit si o rochie traditionala bordo&bej in clos minunata. Acesta rochita originala este simpla si in acelasi timp eleganta.         Fusta în cloș conferă vitalitate ținutei, mânecile trei sferturi îi adaugă o notă moderna iar aplicațiile traditionale în culori bordo vibrante plasate atât la bust cât și în talie, complimenteaza perfect silueta.  
      
      
     
    Ma bucur foarte mult ca am reusit sa imi gasesc aceste rochite versatile, pe care le voi putea purta cu placere la evenimentele formale din acesta vara. 

       
    





        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...