Slabeste fara dieta, metoda Blogatu!

    In zilele noastre, kilogramele in plus sunt o reala problema. Stilul de viata sedentar, mancatul pe fuga, mancarea nesanatoasa, stresul, poluarea, problemele de zi cu zi ne "ajuta" sa acumulam fara sa vrem anual cateva kilograme. 
   Te uiti intr-o zi in oglinda si nu te mai recunosti, hainele preferate nu iti mai vin si la cel mai mic efort scoti limba de un cot si transpiri abundent. Nu te simt bine in noul tau corp si vrei sa iei masuri, dar de cele mai multe ori nu stii cum sa incepi sau ce metoda de slabit sa folosesti, asa ca stai si te intrebi:
      -Diete rapide sau metode de slabit sanatose?
    -Care metoda ma va ajuta sa imi mentin noua greutatea cat mai mult timp posibil? 
      -Ce dieta mi se potriveste?

  De cate ori deschizi televizorul sau intri online esti bombardat de metode "eficiente de slabit rapid". S-a dezvotat o adevarata industrie in acest sens si promoveaza foarte tare: suplimentele alimentare, hainele pentru slabit si aparatele de facut miscare in confortul locuintei tale.

    Am citit cu interes metodele folosite de Blogatu pentru a slabi 31kg intr-un an de zile. Metoda lui este simpla si la indemana oricui. Marius Calugarul nu ne propune o dieta efectiv ci un stil de viata mai sanatos.



     Blogatu.ro ne inspira si in acelasi timp ne demonstreaza ca un mod de viata mai sanatos, te ajuta sa slabesti frumos si armonios. Nu trebuie sa faci foamea, sa renunti la mancarurile preferate sau la micile placeri ale vietii. Un stil de viata sanatos bazat pe cateva reguli simple, pe care sa le respecti cu sfintenie te va ajuta sa iti mentii greutatea ideala si sa nu mai ai probleme de sanatate. 
     In principiu este foarte simplu trebuie sa arzi zilnic mai multe calorii decat consumi. 
       Eu am adoptat de cativa ani un stil de viata mai sanatos bazat pe mancare pregatita in casa cu multa dragoste, plimbari lungi in aer liber si cat mai putin stres.
        In zilele in care simt ca am trisat putin si am consumat mai multe dulciuri decat de obicei iau masuri rapid: o plimbare de seara sau mersul pe jos la job dimineata urmatoare. Am o greutate constanta si sper sa o pot mentine cat mai mult timp posibil.




    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...