StarShinerS = Iubire

 starshiners.ro%20


       Suntem in luna iubirii si implicit in luna marilor reduceri, inca un motiv sa profitam din plin avantajele unei relaxante sesiuni de shopping.  Rochii dama, incaltaminte si accesorii sunt la mare cautare acum. 
     Eu prefer shoppingul online pentru ca este mai simplu si mai comod, in plus daca marimea comandata nu mi se potriveste, o pot schimba cu alta sau imi pot primii banii inapoi, fara nici un cost de transport.
starshiners.ro



        Eu una, sunt cu ochii pe reducerile din categoria  rochii seara, m-am indragostit iremediabil de acesta rochita si am asteptat cumintica sa intre la reduceri.
      Aceasta rochita este croita dintr-un material elastic, de grosime medie, se muleaza perfect pe corp si este alegerea ideala, atunci cand vreau sa arat fabulos la  petrecerile din cadrul companiei sau cand ies in oras cu iubitul.
        In fiecare zi de vineri se lanseaza o noua colectie suprinzătoare datorită bluzelor cu umeri decupați, accesorii elegante, rochii diafane sau cu print floral și broderii care accentuează frumusețea pieselor vestimentare.
starshiners.ro
   Se apropie ziua mea si vreau sa beneficiez si de programul Reducere de Ziua ta oferita de StarShinerSDe ziua mea am in plus 15% discount pentru toate articolele! Am 3 zile la dispozitie, incepand cu data zilei mele de nastere, sa profit de oferta si sa imi cumpar o jacheta asortata la acesta minunata rochita de seara si neparat un articol vestimentar in culorile anului 2017.

   In categoria "moda in culorile anului" gasiti peste 120 de

 modele care respecta culorea anului desemnarea  de catre institul Pantone si anume greenary. Este o culoare care te indeamna la energie, pozitivitate si inspiratie. Alaturi de greenary, la inceputul acestui an s-au mai ales inca noua culori soft dar si indraznete si anume:  galben, roz pal, roz turcoaz, aluna, albastru tropical, portocaliu foc, albastru denim, verde crud, blue intens. Selectiile StarShinerS te vor uimi si te vor face increzatoare in acest an. 

      Nu uita, stilul este o atitudine, iar croiul este cel care te pune in valoare!



starshiners.ro%20

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...