Carucioare de papusi

Primul carucior de papusi cumparat fetitei mele era tare slabanog, dadusem doar 14ron pe el asa ca nu mi-a parut rau cand Alexandra l-a lasat repede deoparte si s-a jucat cu alte jucarii.
Cand Ioana inceput sa merga in picioare a inceput bataia pe caruciorul de papusi. Instabil cum era acesta si cedat, asa ca am inceput cautarile. Nu vroiam sa investec enorm dar vroiam un carucior de papusi stabil si cat de cat trainic. Am gasit pe BestKids.ro, un carucior pe gustul meu. Am cumparat doua si au venit chiar inainte de Paste asa ca a fost cadoul perfect de la "iepuras".
Le-am montat acasa, chiar daca nu aveau instructiuni, am reusit sa le montam destul de usor. Fetele au fost incantate si le-au folosit foarte mult de cand le avem.
Recomand cu drag, atat site.ul cat si acest produs minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...