Rasfatul hainelor mele, noul SILAN Soft&OIl Gold

Am avut sansa sa fiu selectata in noua campanie #BuzzStore in colaborare cu Silan si am testat gratuit noul Silan Soft&Oil Gold.
Balsamul de rufe Soft&Oils a fost special dezvoltat pentru a-ți oferi o experiență unică de îngrijire. Formula sa de îngrijire îți oferă haine moi și intens parfumate. Datorită acestei combinații, te poți bucura de o experiență senzorială unică.


Balsamul de rufe Silan Soft&Oils îți oferă parfumuri încântătoare și îngrijire unică, inspirată din industria cosmetică. Varianta Purple oferă un parfum captivant, echilibrat de note lemnoase senzuale, la care se adaugă elemente orientale și mosc. Varianta Blue te încântă cu parfumul lemnos luxuriant, note fructate și de mosc. Varianta Gold oferă o combinație fascinantă care întrepătrunde mireasma florilor elegante cu notele lemnoase senzuale, mosc și o atingere delicată de vanilie.

Am fost foarte multumita de acest balsam rufele mele miros foarte bine iar jucariile de plus sunt din nou curate si pufoase.

Ne-am mutat in casa noua si am folosit balsamul la spalarea perdeleler, draperiilor, cuverturilor de pat, chiar si a parchetului, mirosul Noului Soft&Oil Gold, ne-a facut sa ne simtim ca acasa. Nu am asteptat sa se termine Sticla de Silan primita spre testare ci am cumparat un nou balsam Silan Soft&Oil Gold, pentru a nu ramane fara el.


Dozarea balsamului Silan este foarte simplă. Folositi capacul sticlei Silan pentru o dozare corectă. Nu diluați balsamul Silan înainte de utilizare. Turnați balsamul în capac si apoi turnați-l direct în compartimentul special pentru balsam, al mașinii de spălat.
35 ml pentru haine moi (spălare automată)
55 ml pentru haine foarte moi (spălare automată)
18 ml pentru haine moi (spălare manuală).
Simplu si usor de folosit, cu un miros demential!!1 Merita incercat! #Buzzsilan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...