Jucarii pufoase

Fetitele mele adora jucariile de plus. Datoria mea este sa le stiu mereu curate si frumos mirositoare.

Am primit spre testare noul silan Soft&Oil Gold si primele care au facut baita au fost chiar jucarioarele noastre de plus. Am separat jucăriile albe de cele colorate.

Rand pe rand au intrat in masina de spalat pupusele, ursuleti, girafe, catelusi si pisicute.
Am adaugat detergent şio masura de balsam SILAN Soft&Oil Gold pentru a îndepărta eventualele mirosuri acumulate.

Jucăriile din pluş trebuie clătite în mai multe ape, pentru a elimina orice urmă de detergent.După ce le-am spălat,am pus jucăriile din pluş imediat la uscat. Este recomandat să fie uscate în aer liber, la balcon dar nu bătaia directă a razelor de soare. Dacă nu le usuci imediat, acestea s-ar putea să mucegăiască iar sporii de mucegai sunt extrem de periculoşi pentru cei mici.

A doua zi avem jucarii pufoase si frumos mirositoare, iar cele mici erau foarte incantate de ele.
Daca vreti sa probati si voi noul balsam puteti sa in achizitionati de aici

Avem mare noroc ca jucariile din plus pot fi bagate la masina de spalat, pentru a fi decontaminate si curatate; este important sa le speli frecvent, deoarece plusul absoarbe cantitati uriase de acarieni din praf, care atenteaza serios la sanatatea copilului; fiecare jucarie de plus are o eticheta pe care este inscrisa temperatura apei la care este recomandat sa fie spalata; baga-le la masina si spala-le la programul corespunzator temperaturii inscrise pe ambalaj; daca temperaturile difera, baga mai multe ture de plusuri la spalat; ai grija sa fie perfect uscate inainte de a le da copilului din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...