Rochita de seara

Aveam nevoie de o rochita de seara si cu aveam ceva puncte pe Shein.com am hotarat sa imi comand o rochita de la ei. Dupa o luna de zile imi ajunge coletul si sunt socata la maxim. In pozele de pe site rochita arata foarte bine si cand am primit-o erau un dezastru.


In partea de sus nici nu mi-am putut da seama cum vine incheiata, cureaua era de metal si nici pomeneala sa se muleze pe talea mea. Mai avem doua saptamani pana la o nunta importanta la care trebuia sa particip asa ca am inceput sa bat orasul in lung si in lat sa imi caut alta rochita. Nu mi-am gasit nimic pe placul si bugetul meu, asa ca sora mea mi-a recomandat croitoreasa care ii modificase ei rochita de miresa. Zis si facut am luat legatura cu ea si m-am prezentat cu rochita.
Cand a vazut in ce hal era croita, croitoreasa a ramas masca asa ca mi-a sugerat sa pastrez doar partea de jos, sa cumpar 50cm de dantela, un fermoar "ascuns" si 1m de saten culoare turcoaz.
Doua zile mai tarziu m-am dus la proba finala si am fost foarte incantata de rezultat.

Toata modificarea m-a costat in jur de 130ron si ma bucur mult ca am ales sa modific rochita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...