Riduri fine de expresie

De curand au inceput sa ma ingrijoreze ridurile fine care isi faceau aparitia pe fata mea. Am cerut ajutorul unui medic dermatolog cu experienta care mi-a recomandat sa folosesc o crema intensiv hidratanta. Cel mai mult m-a socat faptul ca dermatologul imi recomanda o crema de la Farmec, Gerovital H3 intensiv hidratanta de zi si de noapte.

Am achizitionat crema care este relativ ieftina si am inceput sa o folosesc cu sfintienie. Dupa doua luni de la folosise sunt foarte multumita de rezultate!
Complexul anti-age, pe care il contine crema mea, previne şi atenuează semnele senescenţei tenurilor mature şi uscate şi are efect geriatric asupra pielii.Acid Hialuronic: asigură tenului matur nivelul optim de nutriţie şi hidratare, restaurând bariera hidro-lipidică de protecţie Vitamina E: limitează stresul oxidativ, protejează acidul hialuronic, fibrele de colagen şi elastina Juvinity : întârzie îmbătrânirea metabolică şi a nucleului celulelor, revigorează replicarea celulară.Juvinity, noul ingredient ce face parte din Complexul anti-age este numit şi Complexul tinereţii, Rezervorul de tinereţe îndelungată a pielii.

Ridurile sunt una dintre problemele de estetica cu care se confrunta majoritatea femeilor, de la varste din ce in ce mai fragede. Fie ca este vorba despre mediul poluat in care traiesc, despre felul in care isi ingrijesc pielea sau despre stresul zilnic din cauza caruia fata si tenul au foarte mult de suferit, ridurile apar cu siguranta mai devreme sau mai tarziu. Important este sa fim constiente de ele si sa luam masuri cat mai repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...