Ultra Doux de la Garnier

Mi-au placut intotdeauna produsele de la Garnier si pot spune ca le-am folosit destul de des, sunt produse de calitate la un pret accesibil. Cele mai recente produse incercate de mine au fost samponul si balsamul ultra-doux 5 plante.
Samponul Garnier Ultra Doux contine un amestec exceptional de 5 plante cu caracteristici complementare pentru a revigora parul normal si fragil:
- Verbena pentru efectul sau calmant
- Eucalipt pentru prospetime
- Urzica pentru actiunea sa anti-sebum
- Lamaie pentru o stralucire intensa
- Ceai Verde pentru vitaltiate si efectul tonifiant.


Formula sa usoara, cremoasa si parfumul proaspat ofera parului tau o infuzie de vitalitate:

- Aduce parului tau o doza de vitalitate pentru a redeveni stralucitor

- Ofera volum

- Respecta calitatile parului tau.

Consistența șamponului este medie, face multa spumă și nu este necesară folosirea unei cantități mari pentru o bună acoperire; are un miros ușor și plăcut de plante și oferă o senzație răcoritoare.
Balsamul are o consistență normală și un miros o idee mai aromat decât al șamponului; eu l-am lăsat să acționeze vreo 2-3 minute. După această perioadă am simțit firele moi și au fost ușor de descâlcit.
Am gasit pachetul promotional pe emag, prima data m-a convins pretul dar dupa ce am incercat produsele pot spune ca voi incerca si celelate sortimente de sampon si balsam Garnier.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...