Aerul conditionat - o necesitate, nu o "fita"

       Anii trecuti, aerul conditionat se gasesea in principal in in institutiile publice. Imi amintesc de anii studentiei cand trebuia sa merg la banca in zilele toride de vara, era o placere statul la coada. Imi faceam mai mereu treaba pe acolo, plateam zilnic cate o factura in loc sa le platesc pe toate intr-o singura zi.

       Tot pe atunci apareau si supermarketurile, dotate corespunzator cu aer conditionat si muzica. Petreceam ore in sir printre rafturi, cu cosul aproape gol, si ma bucuram de atmosfera racoroasa.

     Am un frate stabilit in Spania, el ne povestea ca acolo majoritatea locuintelor aveau aer conditionat, tin minte ca facea o comparatie intre aparatele de aer conditionat din Spania si centralele de apartament care se gaseau si la noi in aproape toate locuintele. In clipele acelea am realizat ca " e doar o chestiune de timp" pana sa avem si noi aer conditionat la "indemana". Anii au trecut si acum gasesti aparate de aer conditionat in special la case dar si in locuintele de la bloc.

     Oferta este foarte variata se gasesc in toate magazinele de specialitate dar si in magazinele online, unul dintre aceste magazine este http://www.aerneconditionat.ro/.


     Am descoperit de curand acest site si am ramas surprinsa de varietatea ofertei lor. Nu ma pricep la detalii tehnice asa ca am cerut ajutor centrului de support si asistenta. Am primit raspuns in cateva secunde, am primit si toate informatiile de care avea nevoie. M-am bucurat aflu ca aceste aparate de aer conditionat beneficiaza de tehnologia inverter, care este cea mai avansată tehnologie pentru construcţia aparatelor de aer condiţionat, avantajele acestui sistem fiind consumul de energie electrică redus cu 30%, zgomotul foarte redus şi faptul ca funcţioneaza iarna pe încălzire la temperaturi externe foarte scăzute de până la -20ºC.

     Pentru suprafata casei mele am nevoie de un aparat de aer conditionat de 240000BTU. Am optat pentru doua aparat de aer conditionat de 120000BTU care imi acopera o suprafata de 30mp, livingul + bucataria si dormitoarele de la etaj.





     Aer contitionat 12000 BTU cu montaj, asigurat de profesionisti, creste usor pretul unui aparat de aer conditionat cu 300ron montajul si 150 ron kitul de intalare(cabluri,console,stecher,dibluri,banda)si tot ce mai trebuie pt a fi montat echipamentul. Daca locuiesti in capitala, transportul este gratuit iar daca esti din provincie transportul prin curier te costa 100ron.


     Am facut un calcul simplu pentru a afla pretul unui aer contitionat 12000 BTU 1400ron aparatul cu 300 ron montajul si 150 ron kitul de instalare egal o investitie care face toti banii si multe zile racoroase pentru familia mea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...