CUMINTENIA PAMANTULUI partea a-II-a

O campanie care a starnit reactii pro si contra, insa cu siguranta a reusit sa ii faca pe romani sa il cunoasca mai bine pe Brancusi, in special sculptura lui Cumințenia Pământului.

In luna septembrie pictorul Adrian Ghenie si Fabrica de Pensule vor organiza un eveniment cultural, iar Adrian va dona incasarile din vanzarea unuia dintre tablourile sale acestei campanii. Adrian Ghenie este unul dintre membrii fondatori ai Fabricii de Pensule si este in momentul de fata cel mai bine cotat pictor roman din toate timpurile.

Pana atunci insa cei care vor sa sprijine campania pot trimite textul “Brancusi” prin SMS la 8833 (pentru a dona 2 euro) sau pot dona online cu cardul pe site-ul campaniei. Pana in data de 15 august s-au adunat 562.117 euro, insa odata cu introducerea platii prin SMS campania merge semnificativ mai bine. Stim, tara asta are nevoie de multe (drumuri, scoli, spitale, salarii mai mari, etc), dar are nevoie si de cultura si mai ales de a demonstra ca ne pasa de ea, indiferent daca suntem fani ai lui Brancusi sau ai artei.

Clipul a fost realizat (probono) de o firma de publicitate, insa a starnit si el reactii puternice, atat pozitive cat si negative (pana la urma asta e scopul unui clip publicitar, sa capteze atentia)












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...