Amicul meu friguros

       
         In zilele noastre se gasesc frigidere destul de "smart", daca pot spune asa, trebuie doar sa il gasesti pe cel care se potriveste cel mai bine nevoilor tale.
     Vechiul frigider l-am cumparat la "pachet promotional" cu masina de spalat si televizorul am fost interesata mai mult de pret si am pus mai putin accent pe consumul de energie. Mare greseala am putut face, am platit in timp o sumedenie de facturi mari, motiv pentru care m-am hotarat sa investesc intr-un frigider nou din categoria A+. Am optat pentru firma Daewoo Electronics la recomandarea prietenilor nostrii de familie.
     Frigiderul de la Daewoo mi-a redus valoarea facturii la electricitate, platesc lunar sub 50 ron.
          Sunt foarte multumita de toate dotarile incluse ale acestui frigider.
      Am fost placut surprinsa si de sistemul de racire Perfect No Frost Daewoo, care raceste uniform si pastreaza un nivel optim al umiditatii in interiorul frigiderului, astfel fructele si legumele pot fi pastrate mai mult timp in frigider, nu isi pierd culoare si nici nu se vestejesc. Raportat la persoana mea acesta insemna mai putine drumuri la piata si mai mult timp pentru mine si familia mea, dar si o reducere semnificativa a costurilor aferente achizitionarii acestor alimente.

        Functia "deodorizer" are rolul de a neutraliza mirosurile neplacute din frigider, astfel sunt scutita si de achizitionarea solutilor de improspatare a mirosului dar si de achizitionarea bilelor cu carbuni activi pentru frigider.
       Frigiderul  Daewoo are doua moduri de functionare " Super" si "Eco" care pot fi schimbate foarte usor datorita faptului ca panoul de comanda este amplasat frontal in exteriorul frigiderului. Nu este nevoie sa deschizi usa frigiderului pentru a schimba temperatura, cum se intampla la frigiderele clasice. In viitor sper ca pe acest panou de comanda sa ma pot loga la internet sa pot accesa usor site-urile mele cu retete si sa le am mereu la indemana in bucatarie fara a fi nevoita sa mai apelez la tableta sau laptopul. 
        Mie imi place foarte mult sa gatesc dar si sa incerc retete noi, in viitor sper ca frigiderul sa devina asistentul meu preferat in bucatarie care sa imi repete ingredientele, sa imi explice modul de lucru, sa imi vorbeasca si sa ma "ghideze" asa cum face celebra "Ioana" in cazul aparatelor GPS de masina.
       Tot in viitor sper ca frigiderele sa fie prevazute cu liste elecronice de aprovizionare pentru a inlocui celebrele biletele lipite pe frigider.
    




   







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...