Panouri radiante pentru casuta noastra



         Am primit mostenire, din partea bunicilor, o casa batraneasca pe un varf de deal. Este perfecta pentru a ne petrece concediile, casuta este situata intr-un colt de rai la poalele muntilor Rodnei in apropierea apei si a padurii.
      Bunicii au intretinut-o foarte bine, casa batraneasca este izolata si dotata cu termopane, grup sanitar, curent electric si apa curenta. Daca pentru apa calda am gasit foarte usor solutia, pentru incalzirea casutei am tot cautat metode simple care sa nu o incarce inutil. Vechea soba cu lemne parca e de domeniul trecutului, in plus cu ea se face foarte mare mizerie, e multa bataie de cap cu procurarea lemnelor si apoi cu paza acestora, cum nu suntem tot timpul acolo am ramas intr-un an fara lemne, avem vecini binevoitori care ne "ajuta" sa le consumam.
      Am cautat solutii avantajose, ieftine si usor de instalat si folosit, pentru a ne moderniza  micul colt de rai. 
         Prima data am auzit de panourile radiante la stiri, apoi am inceput sa ne documentam online. Suntem foarte incantati de aceste doua site-uri cu informatii despre panourile radiante http://www.chibzuintza.ro/incalzire-panouri-radiante-infrarosu/ si http://www.panouriradiante-incalzire.ro/. Am ajuns la concluzia ca aceste panori ar putea fi solutia la problema noastra. Cu ajutorul lor am putea incalzi casa cand mergem in concediu sau de sarbatori, fara mare efort si fara bataie de cap.

   Panouri radiante cu infrarosu sunt usor de instalat; usor de intretinut; posibilitate de instalare in absolut orice tip de locuinta; costuri mici la achizitie si instalare; aspect placut, existand si varianta panouri radiante personalizate,vrem sa folosim doua din aceste imagini:




       Alte avantaje ale utilizarii panourilor radiante ar fi si faptul ca: regleaza umiditatea; diminueaza pana la eliminare igrasia; prezinta fiabilitate; asigura independenta in ceea ce priveste incalzirea locuintei; nu necesita avize si recomandari; nu exista riscuri de incendiu. 

   Noi ne-am convins de eficienta acestor panouri radiante, nu ne ramane decat sa cerem informatii despre dimensionare, livrare si plata la unul din numere de telefon  0727847616 sau 0758872506.


    Speram ca iernile ce vor urma sa fie usoare si fara griji.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...