Eu si Blogalinitiative

       Am fost mereu o persoana foarte activa si cand m-am trezit acasa proaspata mamica cu un bebe care dormea mai mereu am crezut ca ma imbolnavesc cu nervii. Am inceput sa caut noi moduri de socializare asa am gasit forumurile de mamici apoi site.urile dedicate mamicilor si piticilor. Erau site.uri care ofereu premii pentru timpul petrcut pe forum si asa au inceput primele castiguri. 
        Microbul era deja luat si pana sa descopar site.urile special create pentru concursuri a mai fost doar un pas. Au urmat apoi concursurile pe facebook, tot acolo am cunoscut si primii bloggari care promovau  https://blogalinitiative.ro.




        Inca de la inceput mi s-a parut foarte interesant acest concept, premiile erau atractive dar parca inca nu ma simtem pregatita sa imi fac un blog.
     A aparut apoi a doua minune in viata nostra si dupa 3 ani petrecuti acasa, in majoritatea timpului cu bebelusi m-am hotarat sa intru si eu in comunitate si sa ma apuc de scris. Primul pas mi-am facut cont pe site  https://blogalinitiative.ro , apoi am inceput sa particip la campanii. Azi am primit un sms cu primul castig pe blog, este vorba de o carte care imi va sosii zilele urmatoare, abia astept sa o primesc.
         Eu sunt la inceput de drum si inca descopar oportunitatiile oferite de blogalinitiative, cu siguranta voi mai participa la campaniile organizate pe site.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...