Epilatorul meu "smart"

     E vara din nou si revine mai spinoasa ca niciodata problema epilarii. Eu una imi doream o epilare definitiva inca de acum cativa ani cand au aparut si la noi, ce e drept in marile orase initial, saloanele de cometica care ofereau servicii de epilare definitiva.
      Pretul sedintele era destul de mare pentru un muritor de rand asa ca am apelat la aparatul de epilat clasic cu cateva capete si accesoriu pentru diminuarea durerii.


       Timpul a trecut, tehnologia a evoluat si acum avem disponibile pe piata epilatoare inteligente care utilizeaza o tehnologie pe baza de lumina numita IPL (Lumina intens pulsata).
Eu am optat, avand un buget destul de limitat, pentru  modelul Philips Lumea Advence, si va pot spune ca sunt foarte multumita de el. L-am primit prin curier si l-am si pus la treaba. 
     Lumea Advanced de la Philips este minunat pentru a preveni reaparitia parului pe corp. Impulsurile delicate de lumina, aplicate cu regularitate, pastreaza pielea neteda ca matasea in fiecare zi. Philips Lumea utilizeaza o tehnologie inovatoare pe baza de lumina numita IPL (lumina intens pulsata), derivata din tehnologia utilizata in saloanele profesionale de frumusete. Philips a adaptat aceasta tehnologie pentru utilizare sigura si eficienta in confortul casei tale. Philips a colaborat cu dermatologi de marca pentru a dezvolta sistemul nostru inovator de indepartare a parului. Timp de peste 10 ani am facut cercetari de piata extensive pe segmentul consumatori in care am inclus peste 2000 de voluntari.



         Eu am constata o reducere semnificativa a parului dupa patru tratamente bisaptamanale avand ca rezultat o piele catifelata fara par. Pentru mentinerea acestor rezultate, am repetat tratamentul la nevoie. Am achizitionat aparatul la sfarsitul iernii si am avut o vara fara griji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...