Frixion iti schimba viata, acum poti scrie, sterge, rescrie!

   
        Cel mai cautat roller din lume, e potrivit si pentru cei mici dar si pentru cei mari, este importat de 10 ani si in Romania de Dacris. 
   Rollerul-ul FriXion Ball functioneaza cu cerneala speciala, termosensibila, ce dispare prin frecarea cu capatul celalalt al roller-ului. Se poate sterge si rescrie in mod repetat fara a lasa urme pe caiet.

     Cu Frixion poti scrie, sterge, rescrie! Nu e minunat? De acum poti avea o viata fara greseli!
    Daca as putea sa sterg si sa rescriu o parte din viata mea as modifica dosr cateva luni din viata si in locul timpului petrecut prin parcuri si pe la cinema cu prietenii as alege acum sa petrec mai mult timp cu bunica. Cand era la liceeu vedem  viata altfel, era mai mult interesata de mine si mai putin interesata de nevoile celor dragi.
      Stiam ca bunica e bolnava, dar nu am crezut niciodata ca v-a muri, ae era stalpul casei si dupa ce s-a dus am ramas cu toti destul de debusolati, ne-a luat ceva timp sa ne revenim.
    Bunica ne sustinea mereu in tot ceea ce facem si tot ea ne incuraja sa incecam lucruri noi. Imi doresc sa fi petrecut mai mult timp cu ea, sa gatim impreuna, sa mergem la plimbare, la cumparaturi sau la biserica. 
        Ma gandesc mereu ca poate daca stateam mai mult timp in preajma ei acum nu imi era asa de dor de ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...