O copilarie fericita cu FriXion

     Pixul Frixion împlinește anul acesta 10 ani și este importat în România exclusiv de Dacris. FriXion, cel mai cautat roller din lume, e potrivit si pentru cei mici dar si pentru cei mari. 


Rollerul-ul FriXion Ball functioneaza cu cerneala speciala, termosensibila, ce dispare prin frecarea cu capatul celalalt al roller-ului. Se poate sterge si rescrie in mod repetat fara a lasa urme pe caiet.




     Daca as putea folosi pixul Frixion pentru a sterge si a rescrie momente din viata mea, cu siguranta l-as folosi pentru a sterge amintirea primei mele invatatoare si in locul ei as desena o invatatoare tanara, o persoana comunicativa, cu experienta, creativa, care lucreaza interactiv cu copii.



      Si acum imi amintesc de prima zi de scoala, emotia si bucuria traita atunci. Eram foarte fericita de schimbarea din viata mea.     Avem multi colegii, copii din cartier, care mi-au devenit prieteni si cu care si acum mai tin legatura. Imi imi amintesc de doamna invatatoare, era foarte in varsta de fapt noi am fost ultima ei generatie, mi-a facut o prima impresie buna, parea deschisa si iubitoare. Totul s-a schimbat cand am inceput sa facem primele liniute in caietele speciale, de fapt in caietele de clasa exersam prima data apoi trecem pe curat.
      Fiecare greseala era sanctionata cu o pagina rupta din caiet,daca stergei sau mazgaleai era si mai rau.
   Patru ani de zile ne-a terorizat, pot spune, si colegii mei isi amintesc cu groaza de acei ani. Noi am perceput clasa a cincea ca un fel de mini-facultate daca pot spune asa, mult mai interactiva si mai libera din acest punct de vedere.

  Daca aveam pe atunci pixul minune Frixion, altele erau acum amintirile noastre. Am fi scapat mai usor de atatea "penalizari", parintii nu ar mai fi avut de cumparat atatea caiete si timpul nostru petrecut la birou il putea petrece relaxat afara la joaca.

      
     
Cu pixul FriXion poti scrie, sterge, rescrie! Fara griji!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...