Aspiratorul cu sac, ajutorul meu in gospodarie

      Pe piata exista o multime de tipuri de aspiratoare, gasesti tot ce iti pofteste inima, poti alege dintr-o gama mare de culori, proprietati si caracteristici care mai de care mai eficiente si mai bine promovate. In principal se gasesc : aspiratoare cu filtrare, aspiratoare cu sac, aspiratoare cu spalare, aspiratoare de mana, aspiratoare fara sac, aspiratoare portabile, aspiratoare verticale si cele de bucatarie.
        Aspiratorul pe care il folosesc eu este unul cu sac, destul de usor de manevrat si foarte puternic. L-am achizitionat cand am inceput diversificare fetitei mele si pot spune ca dupa 4 ani de utilizare este cea mai buna investitie de cand am devenit mamica.  

         Mi-a usurat enorm munca dar si timpul petrecut cu treburile casnice. Este un spirator  de nadejde si mi-a fost de un real folos in noptile lungi de iarna cand micuta mea era racita si nu putea respira, cu ajutorul functiei de reglare a presiunii de aspirare atasam batista bebelusului la el si cea mica putea respira din nou.

       Dupa parerea mea aspiratorul viitorului este un aspiratorul care indeplineste cel mai bine necesitatile  unei familii in crestere. Aspiratorul trebuie sa fie pritenos cu mediul inconjurator, sa functiuneze cu un consum minim de energie, sa dispuna de o multime de functii astfel incat sa poti termina munca in gospodarie intr-un timp foarte scurt.
       Intr-un viitor nu foarte indepartat, as vrea ca aspiratorul meu sa termine toata munca pana ma intorc de la serviciu. Lasat singur acasa sa munceasca si sa se odihneasca cand ne intoarcem noi acasa.
        




    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Investeste inteligent in imobiliare

      Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...