Frigiderul, bona de ocazie

      Am fost de curand la cumparaturi si am foarte placut surprinsa sa gasesc frigidere colorate, intradevar in numar mic, dar este un inceput. Intr-un viitor foarte apropiat cred ca vom gasi frigidere care sa corespunda perfect cu orice tip de bucatarie. Ar trebui ca fiecare model de frigider sa aibe si o paleta de culori din care sa poti alege incluse in pret si de ce nu si culori speciale contra cost.
    Mie imi place foarte mult sa gatesc si sa incerc retete noi si inedite. Timpul petrecut in bucatarie este timpul meu "liber", in care fac ce vreau dar mai ales ce imi place. 
     De obicei ma relaxez in bucatarie seara cand sotul meu este acasa si se poate ocupa in voie de copii. Mai sunt si zile cand trebuie sa gatesc cu copii in preajma. Fetele mele sunt mici de 2 si respectiv aproape 4 ani. Cand ma apuc de gatit inevitabil sunt si ele in jurul meu.
      Incerc sa le tin ocupate, le implic si pe ele in operatiile simple ale procesului  de gatire. Se plictisesc destul de repede si de aceea isi petrec mai mult timp in preajma frigiderului. Acolo literele si cifrele magnetice viu colorate, le acapareaza destul de mult timp atentia. Magnetii de frigider  sunt foarte indragiti de fete, din acest motiv am investit destul de mult in magneti mai rezistenti, viu colorati sau magneti cu persoajele lor preferate din desene animate. Lista de cumparaturi este indescifrabila pentru ca fetele o deseneaza mereu, ne amuzam de aceste desene posnase de cate ori mergem la cumparaturi si ne amintim de ea.

      Fetelor mele le place si sa deseneze, cu ajutorul literelor magnetice punem coli A4 pe frigider si distractia poate sa incepa.
        Frigiderul viitorului adresat in special familiilor, dupa parerea mea, trebuie sa indeplinesca si o astfel de functie,  sa fie astfel prevazut pentru a putea distrage atentia celor mici, sa aiba incluse diverse activitati magnetice pentru cei mici: puzeluri, ferme cu animale, haine si bijuterii pentru imbracat manechine, masinute, etc.


     Bineinteles toate aceste activitati s-ar putea regasi si in format electronic, pe un display asezat la mica inaltime pe usa frigiderului sau a congelatorului, special creat pentru copii.

     Avem mare nevoie de frigidere vesele, colorate si accesorizate care sa ne faca casele mai primitoare si verile mai racoroase.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...