Protectie Smart pentru telefonul meu

       smartprotection.ro


    Am investit destul de mult in ultimul telefon cumparat, motiv pentru care am cautat accesorii durabile si moderne pentru a-l proteja.
   La recomandarea unui prieten am descoperit site-ul  https://www.smartprotection.ro

smartprotection.ro
    Initial site-ul m-a cucerit cu varietatea produselor, apoi cu performantele foliilor de protectie si apoi prin informatiile noi pe care le-am aflat de exemplu nu stiam de folii de protectie pentru laptop. Al meu nu are si nu m-am gandit niciodata ca trebuie sa il protejez asta pana mai zilele trecute cand fetele mele aveau "treaba online" la laptopul meu. Urmatoarea achizitie pe site va fi o astfel de folie de protectie mai ales ca in perioada 10-14 februarie sunt reduceri speciale de  Valentine’s Day.

smartprotection.ro



        In ceea ce priveste telefonul meu, imi doresc o protectie cat mai buna si eficienta pentru el. Am optat pentru foliile Smart Protection din mai multe motive, printre care:

1. Folia Smart Protection se instaliaza foarte usor datorita faptului ca pachetul contine: folie Smart Protection, microfibra, spray, card de instalare si instructiuni.

2. Pe site gasesti tutoriale explicite cu modul corect de instalare al acestor folii de protectie; 




3.      Poate cel mai important motiv este chiar faptul ca materialului din care este fabricata folia Smart Protection,  are proprietatea de autovindecare sau regenerare. Mai exact, zgarieturile cauzate de utilizarea zilnica, in conditii normale, a device-ului, cum ar fi purtatul in geanta sau buzunar, respectiv contactul cu alte obiecte ascutite, dispar dupa aproximativ 12 ore;

4. Folia Smart Protection este elastica si  se poate mula pe orice suprafata curbata, oferind o protectie completa intregului device;


5.Folia Clasic Smart Protection are o rezistenta de 6H, iar folia Ultra Smart Protection are o rezistenta de 9H (in comparatie cu o folie, "chinezeasca” care are o rezistenta de maxim 3H);

Folie de protectie Clasic Smart Protection Samsung Galaxy S6 Edge



     Cat despre pretul unei astfel de folii de protectie, va pot spune ca este accesibil si foarte rentabil in comparatie cu pretul unei folii de protectie clasice. Va las pe voi sa descoperiti modelul perfect pentru prietenul vostru de nadejde https://www.smartprotection.ro/.
smartprotection.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...