Sapunul crema Dove cu 1/4 crema hidratanta

         A inceput o noua campanie marca BuzzStore si Dove iar eu sunt una dintre numeroasele norocoase care testeaza la ea acasa sapun crema de la Dove cu 1/4 crema hidratanta.
        Coletul primit m-a impresionat in mod placut, era ambalat cu grija, foarte elegant si frumos mirositor!!!

     Am inceput testarea lui si va pot spune ca sunt foarte multumita de el, sapunul crema de la Dove iti lasa pielea fina si catifelata, are un miros placut care dureaza mult timp dupa ce te speli pe maini.
     Inainte foloseam sapun lichid obisnuit si obligatoriu crema hidratanta de maini, acum cu noul Dove cu 1/4crema hidratanta situatie s-a schimbat si am renuntat complet la crema de maini. 


Sunt foarte multumita de acest sapun crema si il voi folosi si de acum incolo, singurul meu regret este ca nu l-am descoperit mai devreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...